Munkáltatói egészségügyi juttatások 2026, mikor adómentes és mikor adóköteles a juttatás?
2026. október 26. 10:00 - 12:00
Élő-online
Munkáltatói egészségügyi juttatások 2026, mikor adómentes és mikor adóköteles a juttatás?
Egészségügyi ellátások, egészségpénztári juttatások és egészségmegőrző szolgáltatások adózása a gyakorlatban
A munkáltatók számos módon támogathatják dolgozóik egészségének megőrzését, az egyes juttatások adózása azonban jelentősen eltérhet. Mikor adómentes egy egészségügyi vizsgálat? Hogyan adózik a gyógytorna, a fogászati kezelés, a sportolási lehetőség vagy az egészségpénztári hozzájárulás? Mi történik, ha a munkáltató magánorvosi ellátást vagy egy konkrét gyógykezelést finanszíroz?
Szakmai napunkon Sándorné Új Éva okleveles adószakértő gyakorlati eseteken keresztül mutatja be a munkáltatói egészségügyi és egészségmegőrző juttatások adózási megítélését. Kitérünk a foglalkozás-egészségügyi ellátás adómentességére, az egészségpénztári juttatásokra, a munkahelyi gyógytornára és sportolásra, valamint a magánegészségügyi ellátások és egyéb kezelések finanszírozásának adózási kérdéseire is.
Jelentkezzen és tegye fel egyedi kérdését szakértőnknek!
Keresés
Aktuális lapszámunk tartalma
Jövedékiadó-visszatérítés a gázolaj után, jogszabályváltozások és új pályázati lehetőségek
Hamarosan változó jogszabályok
-
1990. évi C. törvény
- 2027. január 01.
-
217/1997. (XII. 1.) Korm. rendelet
- 2027. január 01.
Események
-
Új agrártámogatások fiatal mezőgazdasági termelők számára
- 2023. január 01. - 2027. december 31.
-
Natura 2000 gyepterületek kompenzációs támogatása
- 2024. március 11. - 2027. december 31.